Merhaba kızlar bir buçuk yaşinda kizim var emzigi biraktirmaya çalisiyorum ucunu kestim kedi yemiş yedim eline aldi emmeye çalişti geri ati bi kaç defa istedi kesik emzigi verdim begenmedi geri atti iki gundurde istemiyor ama uyku duzeni diye bisey kalmadi normalde sabah 9:30 veya 10 kalkam kiz 8:30 uyanmaya başladi ne ogle uykusuna yatıyordu uyumamak icin direniyor uyumuyor taki saat 6 7 gibi uyuyor aksam 10 da uyuyordu 12 oluyor uyumuyor direniyor napmam lazim bu durumu yaşayan var mi bi akil verin emzik kulanmadan uyku duzenini nasil yapa bilirim