Slm kizlar oglum 3 aylik ve yaklasik bir aydir ishal , doktora gittik eger atesi yoksa ve emiyorsa normaldir dedi bisey yapmadi , ama ben uzuluyorum cunku emdigi gibi cikariyor kakasi su gibi afedersiniz varmi acaba bir oneriniz ? Bu arada bebegim 5 kilo 700 gram . Sizce normal mi ?