4 haftalık yeni hamileyim ilk çocuğumda böyle bırsey olmamıştı o yüzden endişelendım şiddetli kasık ağrım oluyor ama tek taraflı belime kadar vuruyor kanama vs yok günün her saatinde degıl normalde vurup gecıyordu ama şimdi baya uzun sürdü yanı saat akşam 10dan beri diyebılırım bugün fazlacada yoruldum onunla ilgılı mı bılmıyorum bu normal mıdır