Arkadaşlar elimde 800 gr Humana 1 devam sütü var. Kutuyu 10 gün oldu açalı ama kullanamadım. Gerek kalmadı. Bir iki kaşık alındı sadece. 80 tl ye aldım uygun bir fiyata satmak isterim eğer kullanan varsa bu mamayı. Serin bir ortamda sakladım. Dediğim gibi yeni açtım ama kullanamadım. Hepsiburadadan aldım.