Hanımlar merhaba, 14 aylık bebeğim geceleri cok sık uyanıyor ve hep emerek uykuya geçiyor, 3 ay kadar önce emzik kullanmayı bıraktı istememeye başladı bende tekrar alıştırmak istemiyorum. Gündüzleri de sık sık emmek istiyor ve haliyle yemeklerle arası iyi değil… gece beslenmesini kesmek istiyorum ilk kez bu aksam denedim çok ağladı kıyamadım üzüldüm pes ettim. Ama artık gece sık sık emmesi onu da beni de yoruyor, tavsiyeleriniz varsa memnuniyetle okurum. Teşekkür ederim şimdiden…