sevil541 Merhabalar, çarpma düşme sonrası hafif kanamalarda çocuğunuza bir şey sürüyor musunuz? Baticon, krem vs?
Selamcanim sevil541 ya benim kızın baktım bugün topuk üstü çizilmiş. Bide böyle kanamalı gibi olmuş. Yürüteçte oldu sandım ben yada mama sandalyesinden çıkarken sürtmüştür dedim. Meğer kedicikle oynarken çizmiş bizimkiler kızımı. Neyse sudocrem sürdüm bi saat sonra yok denecek kadar azdı.
livanurvealpinannesi61 sevil541 hametan sürüyorum ben. Dün dışarıda düşmüş diz kapağı yara olmuş. Stick ler var onlar çok iyi