2 yaşında oğlum çok az anne sütü aldı. Mamayla besledim hep son bir aydır mamayı bıraktık. Ama ek gıdaya başladığımızdan beri yoğurt peynir yemiyor. Meyve ile karıştırır verirdim 1 yaşına kadar falan 1 yaşından sonra onu da yemek istemedi. Çok üzülüyorum. Peynir zaten omlete bile koysam anlıyor yemiyor. Sadece kaşarlı ya da labnelğ omleti yiyor. Sonradan sever mi ben ve babası çok seviyoruz peyniri yoğurdu çocuğumun damak tadı neden böyle oldu anlamadım.