Busedmr Bizimde aynı 3aylık gündüzleri hiçbir iş yapamıyorum yanındayım sürekli asla uyumuyor yere indiriyorum ağlıyor kıpkırmızı olana kadar kucakta susuyor bir kaç gündür annemdeyim çok zorlanmadım ama tek eve dönünce nasıl başa çıkacağım emin değilim