Bebeğim erken doğmuştu 33 gün küvezde kaldı hergun sağım yaptım ama bir türlü arttıramadm hep 40 cc en fazla 60cc oluyordu mama meme şeklinde gittik doymuyordu benim sütümle açtı zaten o yüzden mama da veriyorduk herşeyi denedim sütümü arttıramadm geçenlerde emzirirken hep bağırıyordu bende sağım yapıp verim dedim bı damla gelmedi çok üzüldüm oğluma yetemiyormuşum gibi geliyor şimdi sadece mama yiyor canım sıkılıyor