Aynı dert bende de vardı avent almadı diğer piyasadaki çogu biberonu almadı dediğin gibi hep çiğniyor emmiyordu en son lansinoh denedim başta onuda almadı biraz acıkmasını bekledim atıyorum normalde 3 saatte bir emziriyorsam 3 buçuk saat sonra verdim lukur lukur içti sonrada yine oynaşa oynaşa ısıra ısıra emmeye başladı bide emsin biberonu alışsın diye başta belki sana doğru gelmeyebilir ama çizği flim açtım biberonu verirken izlerken içti bi kaç gün sonra alıştı izletmedim bir daha