Eşimin mesai saatleri çok uzun malesef.Ve sık sık gececi olarak çalışma durumuda var.En son şehir dışı mesaiside çıktı bugün dönüyor.(Bankanın genel müdürlüğünde güvenlik görevlisi bu arada) Burdan çıkmasını başka bir iş bulmasını istiyoruz çünkü 1 bucuk senedir burda sabret sabret olmuyor artık birbirimizi hiç göremiyoruz çocuğumda özlüyor.Tabi burda uzun saatler çalıstıgı için maaşınıda iyi buluyoruz aslında ama .İşten çıkarsa maaşı düşecek.Fakat 140 bin civarı tazminatta alacak.Bende yarım gün olsun part time olsun bu sene bi iş istiyorum.