Miracinannesi52 Çevre baskısından bıktım artık neden hala yürümüyor? Bir an önce yürüse artık laflarından Bebeğim 1 yaşında geç oturdu geç süründü geç emekledi ve geç yürür diye düşünüyorum Bebeği bir yaşında olup da yürümeyen var mı ?
Kadifemsii Miracinannesi52 büyüğüm 9 aylıkken yürüdü küçüğüm 14 aylıkken yürüdü her çocuk farklıdır görüldüğü gibi 🌸
Kuzeymomss Miracinannesi52 12.5 aylıkken yürümeye başlamıştı, 9 aylıkken tutunup her yere gidiyordu. Ama 18 aya kadar normal diyorlar
Kumpr Miracinannesi52 ikizlerim 13 aylık oğlum yürüyor kızım yürümüyor kısa süreli ayakta duruyor ama yürümek istemiyor. Henüz erken zaten bu insanlar niye böyle anlamıyorum 🤷🏻♀️
Linaamom Miracinannesi52 13 aylık yeni yürümeye başladı canım düşe kalka öğreniyor kafana takma başkalarının ne dedği önemli değil bebek kendini ne zaman hazır hissederse ozaman yapıyor bnde merak ediyordum ama akışına bıraktım bak yürüdü seninki de yürücek
eylulyagizmoms_ Miracinannesi52 ya böyle yürüyor mu diye soran insanlara sinir oluyorum. Benim iki engelli kardeşim var ikisi de bedensel engelli ben kendim 15 aylık yürümüşüm kızım da aynı şekilde herşeyi geç yaptı hareketli bir bebek olmasına rağmen geç oturdu geç emekledi. Kaynanamlar sürekli soruyordu en son kaynım eşime benim kardeşlerime çektiğini söyledi çocuğumun. Yani kızım 15 aylık yürüdü. Bence kimseyi aldırmayın her çocuğun gelişimi farklı sonuçta
Aslananne1 eylulyagizmoms_ hiç sorma habire soruluyor niye yürümüyor diye milletimiz diyor anne karninda yürüsün
Miracinannesi52 eylulyagizmoms_ evet bir de başkalarının çocuklarıyla karşılaştırma durumu sürekli onun çocuğu yürüyor bu neden yürümüyor eski kafalara laf anlayamıyorsun işte bugün anlatıyorsun susuyor sonra yarın tekrar başlıyor her gün eşimin babaannesi ve dedesiyle uğraşıyorum
Arzu7439 10 aylıkken yürümeye başladı. Sıkmayın canınızı, her çocuk aynı değil. Bende 7-8 aylıkken niye emeklemiyo diyodum. 10 aylıkken önce yürüdü sonra emekledi. 18.aya kadar normal diyo doktorlar
Mert_karanannesi Miracinannesi52 bir yaş bir aylık adım atıyor ama yürümüyor bizmkide geç otrdu geç emekledi bide 2 500 kilo doğdu aynsnk bana da diolar neden hslrn yürmyo diye
Aslananne1 Miracinannesi52 benim bebegimi tarif etmişsin gec oturdu geç emekledi hatta 1 yaşına girdi 3 gün sonra emekledi yani yaklaşık 1 aydir emekliyor 😅4 gündür de koltuklara tutunup kalkıyor hepsini çok geç yaptık bn geç yürür diye düşünüyorum bi sürpriz yapmazsa😂
Miracinannesi52 Aslananne1 evet benim çocuğumun gelişimi de böyle oldu aynen yaşına yakın emekledi uzun süre süründü
Miracinannesi52 Aslananne1 her gün eşimin babaannesi ve dedesiyle uğraşıyorum hiç bıkmadan aynı konular bir de başkalarının çocuklarıyla karşılaştırıyorlar sürekli onun çocuğu yürüyor bu niye yürümüyor
Aslananne1 Miracinannesi52 sanki çocuklar engelliymis gibi tövbe tövbe habire sormalari beni De sinir ediyor eski kafalara laf anlatamıyor sun şimdi ki nesil de öyle kendi kisi erken yürüdu emekledi ise bizimde öyle olacak illa çok şükür gelişimlerinde sıkıntı olmaz surunmezler emekleme olmaz di geç oldu yaptılar mı yaptılar sonuçta yavaş yavaş yürüme de olur inşallah bir bakmışsın aynı anda yürümüş bebeklerimiz🥰🙏🧿
Aslananne1 Miracinannesi52 ay evet benim de oğlum uzun süre surundu yaşına kadar sürün du yaşını buldu emekledi koltuklara tutunup kalkma varmi sizde peki
Miracinannesi52 Aslananne1 evet koltuklara tutup kalkıyor aslında yürümeye çok hevesli ama daha dengesini kuramıyor
Miracinannesi52 Aslananne1 inşallah ya gerçekten her bebeğin gelişimi farklı karşılaştırma yapmak çok yanlış