balonjoje aynı sorun bizde de var göz doktoruna götürdüm tobrased damla verdi bitene kadar kullandım geçer gibi oldu fakat şuan yine kötü masaj da yapıyorum geçmedi yarın başka bi doktora randevu aldım bakalım o ne vericek,birde forumda başka başlık altında okumuştum 1 yaşına kadar geçmezse kanalları ameliyatla açıyolarmış fln diye açıkçası bende korkuyorum şuan