Merhabalar ben doğum iznime girdim ve ücretini toplu istedim iznim daha yeni bitti iş yerinden de çıktım mecburen bebeğim küçük diye haziranın 9 unda bitti ve muhasebecim hep onaylamış sistemden ama henüz para yatmadı 170 SGK yi aradım yoğunluktan dedi sizlerin ne zaman yattı bayramdan önce yatar mı acaba