Aryaaydin90 9.ayda kizamik asisi olmayip,1 yasta yaptiran var mi?9 da olmamasi sorun teskil edermiymis?
aysegultuna Aryaaydin90 biz tam 1 yaşında yaptık. Bişey olmuyor. 9 dan 1 yaşa kadar yapılıyor dedi hemşire. KKK aşısı
Kuzeymomss Aryaaydin90 benim doktorum 9 da gerek yok 1 yaşında yaptırabilirsin demişti, 1 yaşında yaptırdık
Selamcanim Aryaaydin90 doktorumuz önermediğini ve şuan yapmamamız gerektiğini söyledi. Ki bende istemiyorum açıkçası. Zaten aktif gezen bi anne kız değiliz. Umarım bulaşmaz bi yerden. ❤️ bu arada kızım da 9 aylık.