Bebeğim agustos doğumlu evde yapıcaktım fakat evım kucuk bırde o sıcakta ınsanları eve tıkmayayım dıyorum papatya konseptli dusunuyorum nasıl bi yerde yapabilirim fikir verirmisiniz neler yapılabılır birde 1 yaş çekimi dısunuyorum bebek yürümeden istiyorlar önerisi olan var mı fotografcı