M1334 Cocugum 1 aydır ateşli ve bazen gece ateşiyle kuruyor acile götürdük enfeksiyon cıktı antibiyoti kullandık enfeksiyon bitti.bu sefer kabız başladı ve şimdi yine ateşli 😥😥😥gece gündüz ağlıyor kucagımda bebegim kız 21 aylık