Oğlum 2 aylıkken sünnet oldu. Şuan 11 aylık. Dün pipisinin üstünde bi açılma gördüm korktum çocuk cerrahına götürdük. Yapışma olduğunu söyledi 10 saniyede açılır yeni oluşmuş gibi duruyor dedi. Sonra eliyle açtı bizede nasıl yapacağımızı gösterdi. Ancak sorun şu ki çok canı yanıyor. Doktor pişik kremi dışındada krem vermedi. Yaşayan var mı nasıl atlattınız öneriniz var mı yazarsanız çok sevinirm çok moralim bozuk