Merhaba kızlar kızım prematüre küvezde 15 gün kaldı. Sağıp veriyordum ama az geliyordu genelde mama ile besleniyordu emmeye alıştırmaya çalışıyordum ağlıyordu sinirleniyordu yeni yeni emmeye ikna edebildim ama doyup doymadığınu anlayamıyorum tekrar bir emzirdikten sonra mama veriyorum anlamak için sizce ne yapmalıyım