Nevaninannesi Kızlar selam Dün 3. Ay ilk doz rota oldu kızım. Bugün hafif ishal ve kakasında sümüksü kıvam oldu. Normal Mi? Yaptırıp yan etki olarak bunları yaşayan oldu mu?
Show_must_go_on Nevaninannesi Rota virüs yan etki olarak ishal ve ateş yapabiliyor demişti doktorda ama biz yaşamadık normaldir ama
Nevram Nevaninannesi evet Malesef yapıyo kan bile görüldüğü oluyo endişe etmeyin duruma göre doktarınıza başvurun geçmiş olsun
izd Bizim doktorumuz rotarix canlı aşı olduğundan etkiler 3-5 gün sonra çıkar demişti. Kızıma rotarix ve bexsero aynı anda yapıldı, ertesi gün ateş olırsa bexserodandır demişti