Mrvll dert etmeyin derim, kızım 16 aylık cesaretini yeni yeni topluyor bir kaç gündür yürüyor henüz. aylardır sıralama, yürüme arkadaşı ile yürüme, ellerini bırakarak bir kaç adım var, yürüme yok :) Sonuçta yürümek için çabalıyor bu nedenle nörolojik bir sorun olmadığı kanısına varılıyor ve 18 aya kadar izin verin deniliyor doktorlar tarafından.
Hepimizin çocuğu yaşında yürümüyormuş bunu anlıyoruz :)