Elif2000 Su içmiyor içiremiyorum günde bir veya üç kez çiş yapıyor. Bezi bile dolmuyor ben bebeğime nasıl su içirebilirim bilmiyorum. Şu an sadece bir yudum içirebiliyorum. 1 yaşına geldi
Mavininbiri Elif2000 Biberon ile verdim 7 aylıkken ısırıp su içmiyordu kaşık ile verdim bir süre biberon ile uğraştım sürekli şu an maşallah güzel içiyor
Kuzeymomss Elif2000 Oğlum kendi istiyordu suluğunu getirip, şimdi kendi alıp içiyor ya da yukarıda bir yerdeyse suyu bum bum diyor. 13 ay 18 günlük
DAO Elif2000 Bizimkide içip boğulanlardan. Hiç sekmeden her içişte mi bopaxda kalır 🤦🏼♀️ suyun tasından olabilir. Birde özendirin. Kendiniz içerken ohh falan yapın
Elif2000 Mavininbiri pipet denedim. Alıştırma su bardağı da denedim yok. Sadece çekip ısıtırıyor. İçmiyor. Kaşıkla verdiğimde iki alıyor üçüncü ye kaşığa vuruyor. Kahve bardağı denedim. Vurmaya itmeye başlıyor. Su bardağı da verdim yok böyle devam ediyor.
plajterligi Elif2000 suyunuzu değiştirin. Her suyun tadı aynı değil belki ondan içmiyor olabilir mi🙄. Her şeyi denemişsiniz çünkü. Bence küçük şişelerde bir kaç Farklı marka deneyin