Merhabalar,oğlum 10 aylık oldu ve hala arabasında durmuyor. Doğduğu günden beri neredeyse hep dışarı çıkarttım arabasıyla ve uyurdu ama 4.aydan itibaren dışarısı ilgisini çekmeye başladı ve o zamandan beri arabasında uyumuyor,uyumasını geçtim sürekli kucak istiyor. Hevesle aldığım bebek arabası market arabasına dönüştü. Kaç kere oyuncak,biberonu,suluğunu verdim yine de oyalanmıyor, inat ediyor. Evin içinde de arabasında durmuyor.Bu duruma çözüm bulan var mi?tavsiyeleri bekliyorum🌷🌷