Elfbsra
Bizde tayinciyiz burda, sosyal hayat çok yok maalesef ki hastane kısıtlı van yakın önemli bişey olduğunda oraya gidiyoruz.
Çarşıda bol bol güzellik merkezleri, lcw vs. var.
Ben lojmanda oturmuyorum sivil oturuyoruz.
Doğa olarak güzel karı kışı zor geçiyor.
Marketleri avm gibi her şey var.
Isıtma olarak kömür var yazın toz, kışın evler is oluyor.
Sessiz sakin kafa dinlemelik bir yer.
İlk geldiğinizde yolları göz korkutuyor ama alışıyorsunuz 🤗