Cansu08 benim kızım 6 aylıkken 10 buçuk kiloydu 🙈 çok tombikti emeklemeyecek zannettim 😁 7 buçuk aylık emekledi tam yaşında yürüdü . Yürümeye başlayınca zaten kilo alımı yavaşladı , şimdi nerdeyse 3 yaşında kilosu çok, boyu yaşıtların göre uzun , gelişimi de normal ilerledi , yani demem o ki kafana takma yeterki sağlıklı olsun gerisi zamanı gelince olacak 😊 Allah bağışlasın bu arada 🤩