luluuu ya bizle de biri konuştu H blok diye bi yer var sıfır orası 1+1 eşyalı alabilirseniz oradan alın falan dedi. Ama sanırım lojmana tabi değilmiş de çocukla 1+1 nasıl olacak 😏 her düzen arayışımda evren bana düzensizliklerle dolu hayat vermeye başladı 😁 bıktım orada burada geçici yaşamlar kurmaya. Çadır göçebe hayatının dairelisi olmaya başladı ☺️ O yüzden eski de olsa lojman olması taraftarıyım bakacağız bakalım