Selam kızlar 2. Çocuğum o kadar uysal sessiz sakin bı bebektiki her gören bu çocuk çok uysal kıyamam nasıl minnoş derdi taki çocuğum azıcık kendini bilmeye başlayana kadar aman Allah m içinden sanki canavar çıktı inatçı huysuz mızmız dediğim dedik ne yaparsam yapayım asla baş edemiyorum. Onun dediği ya olacak ya olacak olmama gibi imkanı yok olana kadar kendini yere vura vura ağlar kucağıma almak isterim asla gelmez kendini yere vurmaya devam eder ben hergun sabır diliyorum inanirmisiniz ablasının kıyafetlerini bile asla giymek istemez telefonumu asla vermez ona ben mi hataliyim yoksa bu 2 yaş sendromumu anlamadım sarılıp öperim sıkı sıkı sararım ama yok olmuyor olmuyor napicam gerçekten bilmiyorum kendimi o kadar kötü hissediyorum ki 😿 Bütün enerjimi verimimi herşeyi alıyor bu halleri