Bugleminannesi28 mavikalpefe124 Lina mina daha uyumlu gibi geldi nedense ama bence Asya ve arya çok çok hoş bir isim tercihim o yüzden Asya ve aryadan yana
gencmom_ mavikalpefe124 kızıma elisa lina veya mina koycakdım sağolsun babası gidip asena lina yaptı ama lina mina olabilir
Kitapkokusu mavikalpefe124 Asya ismini çok beğeniyorum. Bu sebeple uyumlu olsun Arya’ya da razıyım. 😂
Ebruuuu01Demir Arya ile asel bence Asya daha eski geliyor z kuşakları için bence benim tavsiye asel ve arya 🩵🌸 sağlıcakla gelsin minik prensesler 🥰
[silindi] mavikalpefe124 lina Mina uyumlu ama fazla uyumlu ikileme gibi 😂 o yüzden Asya ve arya diyorum
Feyzosumunannesi Sadeturkkahvesi Lina çok güzel bi isim ama.bu aralar herkes o ismi koymaya başladı Asya önceden beri bilinen bir isim bu benim fikrim sizin fikrinize de saygı duyarim