Kamiledefne Merhabalar ek gıdaya baslamamiza az kaldı. Ek gıda için önerileriniz nelerdir? Damlatmaz bardak önerileriniz vs.?
ozlem_3458 Kamiledefne bizde 6 aylık olduk aventin alıştırma bardagını aldım tutup kendi içiyor yavaş yavaş öğreniyor başlarda bogazına çok kaçıyor ama alışıyor☺️Şimdi daha iyi
Sakura-chan Kamiledefne mamajoo aldım çok memnunuz. Saten tadımlık yapacaksınız . Yoğurt buharda sebze falan olur
Kamiledefne ozlem_3458 ben de avent ve Dr browns arasında kaldım ikisini de öneren olmuş ama dediğiniz gibi aventte çok boğazına kaçıyor deliği büyük demişler.
ozlem_3458 Kamiledefne evet damlatmazlığı iyi ve emdikce akıyor ama büyük gerçekten boğazına kaçıyor tabi normal mi diğerleri farklı mı bilemicem denemediğim için