Aaayyssee Selam canımlaar nasılsınız,iyisinizdir umarım 💗 Biz insaAllah salı günü Adıyamandan İstanbula gidicez uçakla 1 buçuk 2 saat arası sürüyor kızım 2 aylık herhangi dikkat etmem gereken bir sey yada ne bilim yanıma almam gereken bir sey var mı bilmiyorum herhangi bi zorluk yaşar mıyım yani tecrübesi olan varsa diye sormak istedim 🌝 birde annem gelirken dut istedi hxxnnxd bir kova dut yanımıza alsak koltuğun oraya yani herhangi bir sey derler mi sorun olur mu yani? Ha birde puset alınıyor dimi bilmiyorum sacma bi soru olabilir ama daha önce bebekli biride görmedim ki uçakta 😁
Marianne Aaayyssee puseti kapıda alırlar. Dutu kavanoza koyarsınız, yukarıya atarsınız. Kalkışta ve inişte emzirin, kulağı basınçtan tıkanabilir. 2 aylık bebekle çok rahat geçer
biranne11 Aaayyssee Canım sana önerebileceğim şey eğer emziriyorsan kalkışta ve inişte mutlaka emzir. Kulakları tıkanıyor ve oldukça rahatsız oluyolar. Eğer emzirmiyorsan mama ver o zamanlarda kulağı tıkanmasın
Aaayyssee Marianne kapıda alırlar derken uçağa almazlar mı yani anlamadım kusura bakmayın 🌝 bide kızım meme konusunda biraz hırçın acıkmazsa hayatta tutmaz iniste ve kalkışta emzirmesem mutlaka tıkanır mı kulağı ve ağrı yapar mı 🥲
Marianne Aaayyssee uçağa puset almazlar. Uçağın kapısında teslim ediyorsunuz. Kulağı tıkanır, emmiyorsa emzik verin. Eğer mama veriyorsanız, sıcak su, su, mamayı yanınıza alabilirsiniz. İzin veriyorlar.
Beril4226 Ben 2 aylık bebeğimle uçak yolculuğu yaptım.Yolculukta uyudu .Bebeğe görede değişiyor.Puset alınıyormu bilmiyorum ama bebek arabasını uçağa kadar götürebiliyorsunuz.Ucagin inisinde ve kalkisinda emzirin veya emzik verin kulağın tıkanmamasi için.Ben yanıma sadece bebek çantasını almıştım yiyecek alirlarmi bilmiyorum uçağa .