_melegimveben_ fazlasını sağın ve akanları biriktirip dındurucuya koyun bence ileride kullanırsınız dondurucuda 3 ay saklayabilirsiniz. Eğer ki hiperlaktasyon sorunu yok ise biraz ileride sütünüz daha normale döner yani vücut bebeğin emmesine göre süt ğretim safhasına geçiyor. Siz evde yokken falan verirsiniz dondurucudan. Süt toplayıcı denen zımbırtılar var, onlardan kullanabilirsiniz. Pedleri kısa süreli kullanmanızı öneririm doktorum mantara sebep olabilir diye kullanmamı istememişti hatta ben meme bleblerinde kullanmak için göğüs kalkanı kullandım, sütümün memeden aktığı zamanlarda kalkan arasında birşkirdş :))) ama artık öyle değil