Kızlar sadece gece uykusuna geçerken biberonla mamaya devam ediyoruz. Geceleri uyanırsa devam sütü veriyorum az bişey. Ama birkaç arkadaşım artık mamayı kesmem gerektigini devam sütü ver yerine mamadan daha masum dediler sizce ne yapmalıyım 18 aylık bebeğim bu arada 120 cc mama içip uyuyordu keseyimmi artk devam sütü mü vereym ya da başka ne verebilirim