rkadaşlar bebeğim 35 günlük 2 gündür annemlerdeydik aşırı gaz sancısı vardı sürekli ağlıyordu kolik bebekmiş neyse bugün çok sakin uyudu eve gidelim artık dedik arabada vs uyudu evimize girdik Kapıdan basbas bağırmaya çığlıklıklar atmaya başladı eşim salona doğru gitti salonda simsiyah ayak izi vardı öyle diyince korktum o da korktu evden çıktık kapıdan çıkmamzıla bebeğin susması bir oldu akıl verin lütfen kafayı yiyicem