Böyle bişey başına gelen var mı bebeğim 5 aylık idrarında enfeksiyon üreme çıktı doktorumuz antibiyotik yazmak istemedi küçük olduğu için anne sütü de almıyo pazartesi tekrar kültür istedi ateşi keyifsizliği yok şuan internetten baktım böbrek yetmezliği gelişim geriliği VS Bi çok şey korktum baya siz neler yaptınız nasıl geçti bilgili olanlar lütfen yazsın