mLyyk Bebeğime ne zaman muz versem iplikli kaka yapıyor. Ne zaman versem dediğim de 2. kez verdim yine öyle yaptı. Liften oluyormuş normal diyorlar ama başına gelen var mı? Endişelenecek bir şey midir?
mLyyk Nalan177 ben de neye uğradığımı şaşırdım o kadar çok vardı ki… hareket ediyorlar mı diye inceledim sıkıntı yok 😅