19 aylık oğlumun sabah uyandığımda pipisi 2 katı büyümüştü. Kızarmış ve ödemli gibi şişmiş. Dokundurmuyordu hemen doktora götürdük. Doktor Prof, sakin olmamı önemli birşey olmadığını bazen olabileceğini söyledi ve krem verdi geçmezse yarına kadar yarın antibiyotik başlayacağız. Çok huzursuz çocuk, şişlik inmedi hiç ve ben çok tedirginim doktor iyi bir doktor ama cidden içim içimi yer durumda. Ya daha kötü olursa diye. Kafası avuçları ayakları da çok sıcak bu arada 😞 başına gelen var mı ?