Pnr22 Bence biraz ara vermelisiniz benimde oğlum 3,5 yasında mesela 2 3 hafta oldu tamemen hallettim hemde 5 günde inanın zamanı var ve kendileri istiyor bende mesela 3 yasında denedim ara ara sürekli denedim hatta nerdeyse 2 yasından beri ama asla zorlamadım baktım istemiyor bıraktım hemen ve kendi istedi tuvalete alıstı zorlamak çünkü ters tepki veriyor eltimin kızı mesela benim oğlumdan 3 ay buyuk erken basladı bıraktırmaya ve sizin kızıniz gibi istemedi kesinlikle ve zorladı devam etti ve şuan gündüz arada üstüne kacırıyor gece hala bezliyor bu bence hem çocuk için hem bir anne için yorucu bişey benim 2,5 yasındada kızım var abisini görünce ona istedi bezi cıkartmamı denedim ama istemiyordu devam etmedim mesela hala zamanı var farkındayım 1 2 ay sonra tekrar denicem yani havalar soguyana kadar baktım olmuyor önümüzdeki yaza kadar bezlemeye devam edicem bu benim fikrim sizde biraz zaman verin kızınıza demek ki zamanı var 🤗