eymennmom- Kızlar 16 gün önce doğum yaptım ama hala şiddetli bel ağrım var. ağrı kesici almadan asla duramıyorum sizde de oldu mu ne zaman geçer. 🥺
whiteblack eymennmom- bendende sırt ağrısı oluyordu canım bir aya toparlanmıştım geçer inşallah Allahm izniyle
Araseymen eymennmom- 2.5 ay önce epidural doğum yaptim belimin agrisindan ölüyorum zaman zaman…keske yaptirmasaymisim zaten etkisi başlamadan doğum başlamıştı tek avantaji acilmami hızlandırdı o kadar.