Bendede olmaya başladı arkadaşlar ilk baş sol memeyle kavga etti 2 gün sonra ikisi birden başladı sütümü az mı geliyor diye sıktım fışkırdı . Ve sağdım çocuk rahatladı şimdi ikisini de içiyor öyle yapmaya başladığında hemen sağıyorum hakikaten birikmiş oluyor 3.5 aylığız . Ve oturur pozisyon u değiştiril ayakta emziriyorum oda bazen işe yarıyor belki benim gibi olan vardır diye yazdım tazdikli gelince süt tıkanıyormuş ondan kavga ediyormuş