Eşim habersiz almış sağolsun. Henüz gelmedi ama görüntüsü biraz kaba gibi geldi ve zaten outdoor bir ayakkabı. Günlük için giyilmez bence. Yakışacağını düşündüm ondan aldım dedi öyle dediği için iade etmek de istemiyorum. Kullanan var mı merak ediyorum 💕