Gamzemmak bir sorun olmaz, uyanmıyorsa uyandırmanıza gerek yok. 4. Aydan sonra isteseniz de deliksiz uyumuyorlar zaten 😂 4. 5. Ayda kızım 1.5 saatte bir uyanırdı, 6 aylık olunca düzeldi, dişi patladı, gece 2 kere uyanmaya başladı, şu an 7 aylık aynı şekilde devam ediyor.