hunilimomm Benim evimin yanında hakmar genelde orayı kullanıyoruz. Evet dediğiniz gibi bunu kasıtlı yapıyorlar. Kaç kere denk geldim bu olaya. Hakmar kasıtlı yapıyor, yersen aslında. Ve çoğu şubesinde bu tarz olaylar yaşanıyor. Ben birşey alsamda vaktim yoksa bile işime evde mutlaka bakarım sonra atarım