Benim yaptığım lor peyniri tatlimsi oluyor normal mi böyle olması anneler
Yigitefeninannesi_ tuz eklemesi yapılmadığı için tadı öyle evet. Benimki de öyle oluyor. 😊
Annelerrr
Teomom1 teşekkür ederim bende acaba yapamıyorum mu diye düşünüyordum 😊