Merhaba iyi akşamlar bebeğimin sağ bacağında sol bacağına göre arkadan bakınca bir büklüm fazlalığı var, kalça ultrasonu çektirmiştik 1.5 aylıkken normal çıkmıştı 2 aylıkken oldu bu durum , doktorumuz tombişlikten diyelim dedi önemsiz dedi beneğim 6 aylık olacak ama ben endişeleniyorum şimdi aklıma takıldı sizlerde de başına gelen var mı?