Merhabalar. Bebeğim 7,5 aylık. İlk aylar çok güzel kilo aldı ama 3. Aydan sonra kilo alımı çok yavaşladı. 5. Ayda ek gıdaya başladık. Ama hiçbir şeyi severek yemiyor hep zorluyorum. Bir ara memeyi de kesmişti şimdi az da olsa emiyor. Son ayda kilo alacağına vermeye başladı. Çok üzülüyorum bu duruma. Aynı sorunu yaşayan çözüme ulaşan var mı. Sizce normal mi bu. Önerilere açığım