Cansuyuu yok diyete devam ediyorum ne yazık ki 5. Ayda ek gıdaya başlayacaksın dedi doktorumuz ilk bana yumurta denetecekmiş, oğlumda bir reaksiyon olmazsa eğer sonra onada yedirecekmişim. Eğer hala daha devam ediyorsa 1 yaşına kadar dayan o sıralarda genellikle geçiyor dedi