1 aylık bebeğim var bir haftadır kısa kollu zıbın ile uyutuyorum altına bir şey giydirmiyorum çorap giydiriyorum sadece, doktorumuz ev derecesi en fazla 21-22 olmalı bebekler sıcakta hasta olur demişti hatta daha sıcak oluyorsa evin ısısını korumak için klima bile açabilirsiniz dedi ona dayanarak kısa kollu zıbın ile tutuyorum bebeğimi