Bebeğim 5 ay 10 günlük ama iki haftadır uyurken ağlayarak uyanıyor ben gidip sakinleştirici tekrar uykuya dalıyor uyuturken bana dönük yüzüm yüzüne değerek ve internetten piş piş artı elektrik süpürgesi sesiyle uyuyor aceba benim yokluğumu hissedince mi böyle oluyor anlamadım korkuyorum ben de geceleri pek yapmıyor nadir oluyor gündüzleri daha çok oluyor