aselsdk Annelerim hangi güneş kremi daha iyi la roche posay mi siveno mu ya da başka doğal içerikli kulllandığınız var mı bebişlerinize
Usnac1995 aselsdk herkes Sivenoyu çok övdü bende civilde indirimde görüp aldım hemen. Yazın deneyeceğiz bakalım ❤️
yagmurkokusu_ Günlük dışarı çıktığınız da mı kullanıyorsunuz kullandıktan sonra banyo yaptırıyor musunuz akşamları merak ettim de
Kubrailkan Siveno aldık bizde başladık kullanmaya 💗 bir de aynı markanin sinek kovucusunu da aldım ben öneririm 🙈💗
Kubrailkan NilDua benim.bebegim 13 aylık tenine değil de kıyafetine sıkıcam o şekil kullanicaz ama 5.5 ay için maalesef bilmiyorum çok erken olabilir 🥰🙏
Keremikonunannesi aselsdk Trukid araştırmanızı öneririm. Bebekliğinden beri kullanıyorum yaşına uygun şekilde. Hiçbir sorun yaşamadık.