Kızlar 42 gün önce sezaryen doğum yaptım lohusa kanamam maksimum 15 gün sürmüştür diğer günlerde normal akıntı vardı bugün de doktor kontrolüm vardı rahmin toparlanmış sorun yok dedi eve geldikten sonra da kahverengi akıntı geldi adetim başlıyor olabilir mi?